Nha Trang

Iepsake!

nog gauw een blogje vanuit Nha Trang. Het is hier 17u ondertussen en we zijn net terug in het hotel.

Gisterenavond lekker gaan eten (geen Vietnamees deze keer!) en daarna effe een cafeetje gedaan. Telkens als we besloten hadden te dansen werd de muziek terug slecht, dus dan maar wat aan het poolen geweest! Wel gezellig.

Vanmorgen uitgeslapen, samen ontbeten en dan wat rondgelopen in Nha Trang. Eigenlijk is hier echt niet zo veel te zien buiten het strand. Souvenirs zijn super duur, het lijkt echt wel het Benidorm van Vietnam!

Deze namiddag naar Cham-tempels geweest, mooie ruines, maar ook niet iets waar je je uren kan bezig houden! Na de tempels gingen we hot springs bezoeken, warmwaterbronnen. Al gauw bleek het een heel complex te zijn, waar we een modderbadje hebben genomen, en warmwaterbadjes.

Na het hele 'welness-gedoe' kwam je bij zwembaden, super, een verfrissende duik ging ons goed doen! een, twee, drie: jump 'wwwwwooooooowwww da's heeeeeet' enfin, verfrissend was het dus niet, maar onze velletjes zijn superzacht nu! ;-)

Binnen uurtje is het weeral etenstijd, laatste keer in Nha Trang. Twee dagjes is echt genoeg voor dit stadje! Vanavond dus de nachttrein op naar Ho Chi Minh, vertrek om 23u, aankomst om 8u... bizar want het is 'maar' 450km of zo... We zien dus wel! Deze keer is het met zes in een cabineke ipv vier, hopen maar weer dat dr geen beestjes zitten... brrrrrr!

Morgennamiddag bezoeken we de Cu Chi tunnels en overmorgen vertrekken we met t kleine rugzakje naar de Mekong Delta. Onze grote bagage blijft in Ho Chi Minh en met onze kleine rugzak trekken we twee en halve dag door de delta per fiets en per boot. Zaterdag in de late namiddag komen we dan terug aan in Ho Chi Minh en zondag voormiddag ga ik nog proberen daar het oorlogsmuseum te bezoeken. En dan zit het er weeral op... Het gaat snel!

Tot later! Liefs,

Sofie

Posted by fiezel 16:53 Archived in Vietnam

Email this entryFacebookStumbleUpon

Table of contents

Be the first to comment on this entry.

This blog requires you to be a logged in member of Travellerspoint to place comments.

Enter your Travellerspoint login details below

( What's this? )

If you aren't a member of Travellerspoint yet, you can join for free.